top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[200620] JeA <Greedyy> isimli şarkısı ve IU ile olan işbirliği hakkında konuşuyor



S. Neden şarkının ismi ‘Greedyy’?

Bu ismi bayan IU, yani JiEun verdi. Ona göre ben, küçük kardeşlerine daha yükseği hedeflemelerini söyleyebilecek ablayım. Küçük kardeşlerine açgözlülüğün sorun olmadığını söyleyerek onları ‘neşelendirebilen’ kişiyim. Sözler bu duygunun altını çiziyor.

Millet, hırslı olun! Öyle olmak sorun değil.


S. ‘Greedyy’ IU’nun sende gördüğü imaj mı?

(Ben) kendime güveniyorum. Fakat, hâlâ bir tereddüt var. Bu tarz bir kendime güven yani.

MC: Seni ilk kez bugün görmeme rağmen bu sözün doğru olduğunu hissediyorum.

JeA: Öyle mi? Ah~ tek taraflıydı ama (IU) öyle olduğumu düşündü. Çok müteşekkirim.


S. Daha önce diğer söz-yazarlarıyla da çalıştın. Onlarla ve IU’yla çalışmak arasında nasıl bir fark var?

IU’nun belirli bir anahtar kelimeyi içeren şu benzersiz noktası var. ‘Güç ve Güven’ (파워당당) idi ve yalnızca bu anahtar kelimelerle her şey iyi sonuçlanıyor gibi görünüyordu. Yazmış olduğu şarkı sözünü yorumlar ile bana gönderdi ve, ah, tam da IU’dan beklendiği üzere, diye düşündüm.

MC: Kısa bir süre gördüm. Bu kadar uzun yazmış.

Şarkının sözlerini aldığımda, önceki konserimin iptal edildiği bir durumdaydım. Dolayısıyla zamanımın çoğunda sadece Jeju’da kaldım. Kendimi unutmaya başlamıştım. Gerçekten bir şarkıcı mıydım? Bu kafa karışıklığı içerisindeyken IU’nun yorumlarını aldım ve, ah dedim, gerçekten bir şarkıcıyım. Bu mesajları aktarabilen bir şarkıcıydım. Bu yüzden elimden geleni yapmak zorundayım. Meğerse bundan güç kazanan biriymişim.


S. Sözlerin en unutulmaz kısmı hangisiydi?

Sözlerde <spot ışığı>  ve <merkez hattı> var. Bu kelimeler sadece kariyerinin zirvesinde olan bir kişiyi temsil etmek için geçerlidir. Bunları kullanmaktan korkuyordum. Bunlar bir kişinin hayatını simgeleyen bir konu ve bir fikir olabilirlerdi. Fakat IU bunun yükünü taşımamama dair geri bildirim yaptı.

(Onunla) çalışmak eğlenceliydi.

Sen en iyisisin! IU, en iyisisin!

Çeviri: Dionysiyos

Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=ZM_fJaKOni0

75 görüntüleme1 yorum

1 Comment


AkinaSuu 🌸
AkinaSuu 🌸
Aug 04, 2020

IU herkesi motive ediyor. Gerçekten çok iyi yürekli... (♡ω♡ ) ~♪

Like
bottom of page