top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[200618] Jea, IU’nun Greedyy için şarkı sözü yazmayı nasıl kabul ettiğini anlattı


MBC FM4U Kim Shinyoung'un 'Hope Song at Noon' radyosunda


Jea: IU şarkı sözlerinde çok iyi iş çıkardı. Çok minnettarım. Besteci Lee Min Soo’yu biliyor musunuz? IU ve Brown Eyed Girls için şarkı yazmıştı


Shinyoung: Good Day~

Jea: Evet, çok fazla hit şarkı yazdı. Bir gün onula akşam yemeği yiyordum ve ona (çok düşünmeden) Greedyy’nin yayınlanacağını, IU şarkı sözlerini yazsa harika olacağını söyledim ama sonraki gün, mümkün olduğunu söyleyen bir arama geldi!


Shinyoung: IU’dan mı?


Jea: Evet, ondan dolayı minnettarım. Çok havalı bir insan. Bu geri dönüşü aldığımda ben de duygulanmıştım.

[IU’ya video mesaj gönderiyor]

”IU-ah, üzerinde birlikte çalıştığımız şarkı sonunda yayınlandı. Aynı bana söylediğin gibi, umarım küçüklerine güç ve hayaller verebilen harika bir unni olabilirim. IU’nun da şarkıyı bolca dinleyebilmesini umuyorum. Fighting! Seni seviyorum~~~”


Çeviri: J’ieunesse

Kaynak: https://youtu.be/rglsvJQoNB4

59 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page