top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[200612] Brown Eyed Girls Jea, yeni şarkısı “Greedyy”de IU ve Moonbyul ile çalışmasından bahsetti





Şarkı sözlerini IU yazdı. “Yakın arkadaşlar değilim ama Kim Eana (söz yazarı) ve Lee Minsoo’dan (besteci) hakkında çok şey duydum, ondan dolayı belirli bir derecede birbirimizle bağlantımız var. Endüstrideki kadın hoobaelerime güç verecek bir şarkı yapmak istedim ondan dolayı iyi yapacağını düşündüğümden IU’ya sordum. ‘Güç’ ‘özgüven’ gibi anahtar kelimelerden başka ona yönlendirme yapmadım ve sanırım ne istediğimi anlamıştı çünkü inanılmaz şarkı sözleri yazdı.” Şarkının başlığının sonuna fazladan ‘y’ eklemek de IU’nun fikriymiş (Jea vlive’da IU’nun bunun için açıklamasının insanların kelimeleri vurgulamak için ekstra harfler eklediklerini ve başlıkta ‘greedy(hırslı)’ kelimesini vurguladıklarını söylemiş. Bir yandan bazı insanların ‘merhabaaaa’ demesi gibi.) Ve bundan sonra Moonbyul rap için katılmış. “Moonbyul da bana IU’nun yazdığı şarkı sözlerini gördükten sonra özgüven kazandığını söyledi, ve kolayca rapini yazdı. Üçümüzün birbiriyle bu kadar iyi bağlanması ferahlatıcı hissettirdi.”

Çeviri: J’ieunesse

Kaynak: ‪http://naver.me/FLSKTAvM‬

84 görüntüleme1 yorum

1 comentário


meloncholicnights
18 de jun. de 2020
Curtir
bottom of page