top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[200208] Oyuncu Lee Tae Seon Hotel Del Luna’da IU ile çalışırkenki tatlı ve gergin anılarını anlattı



Soru: IU ile çalışma deneyimlerinden hatırlayabildiğin tatlı bir anın var mı?


LTS: Öncelikle, oyuncu IU… Lee Jieun’ın kendisi inanılmaz bir sanatçı, değil mi? Ondan dolayı onunla çalışmak benim için bir onurdu. Aynı zamanda, IU-ssi… Lee Jieun-ssi benimle çok ilgilendi ondan dolayı aşırı minnettar ve onur duymuş hissettim. Çekim yaparken de çok eğlenceli ve keyifli zamanlar geçirdik.


Soru: Hangi sahne seni en çok gergin yaptı?


LTS: IU-ssi’nin önünde asılarak idam edildiğim sahneydi. O sırada çok gergin olduğumu hatırladığımdan benim için çok akılda kalıcı bir sahneydi. Çekimden hemen önce, karakterinin duygularıma kendini kaptırmak için, IU-ssi makyaj yaparken yanıma geldi ve “Tae Seon-ah, yüzüne bakmak için bir süre yanında oturabilir miyim?” diye sordu ve ben de “Oh elbette” diye cevap verdim. Ondan sonra çok hüzünlü gözlerle bana baktı... ve bir şekilde benim de çok hızlı bir şekilde o duyguya kendimi kaptırmamı sağladı, yani sanırım ondan dolayı sahne o kadar iyi oldu ve ekranda çok iyi bir kimyamız oldu. Yani evet, benim için en akılda kalıcı sahne buydu.


Soru: Eğer ekranda değilken sana karakteri olarak değil de IU olarak öyle baksaydı, ”Oh hayır! Lütfen bana öyle bakma, bana gergin hissettiriyorsun!!” gibi hisseder miydin?


LTS: Oh hayır, hiç öyle olmadı. Tabii ki bu çekimden önceydi, ama en azından o anda, IU-ssi benim içim ‘Man Wol’du ve ben onun için ‘Yeon Woo’ydu ondan dolayı hiç baskı altında hissetmedim hatta harika hissettim. Bence çekim yaparken de duygularımıza girmemizde bu yardımcı oldu.


Kaynak: https://youtu.be/k-bLX7Mcvmw Çeviri: J’ieunesse

105 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page