top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[200206] Şarkıcı Kim Su Yong, röportaj ve radyo programında IU ile çalışma isteğinden bahsetti


Yakın zamandaki röportajı:

Soru: Birlikte çalışmak istediğin bir şarkıcı var mı?

Cevap: IU-nim!!! Benim gitar çalışıma şarkı söylese çok mutlu olurdum *ağlamaklı* çünkü... IU-nim’i gördükten sonra müzik yapmaya başladım.


Radyo Programı:


Soru: Kendi bestelediğin şarkını vermek istediğin bir şarkıcı var mı?


KSY: Eğer bir şansım olursa, tüm kadın şarkıcılar arasında IU-nim’i gerçekten çok seviyorum.


DJ: Ben de büyük bir fanıyım!


KSY: O gerçekten de en iyisi, cidden. Ona gerçekten bir kez bile olsa şarkımı vermek istiyorum.


DJ: Eğer IU-nim Kim Su Yon—ssi’nin şarkısını söyleseydi....


KSY: Oh, hayatta kalabileceğimi sanmıyorum!


DJ: Bence ben de çok gururlanmış olurdum! Sanırım IU hakkında konuşmamız yarım gün kadar sürecek.


Çeviri: J’ieunesse

Kaynak: https://m.post.naver.com/viewer/postView.nhn?volumeNo=26807354&memberNo=838758

31 görüntüleme0 yorum

Comentarios


bottom of page