top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[191211] Sung Si Kyung IG Canlı Yayınında IU ile İlgili İşbirlikleri Gibi Birçok Şeyden Bahsetti



Soru: IU ile tekrar çalışmak nasıldı?


Sung Si Kyung: “Onunla ilk tanıştığımızda 17 yaşındaydı. O zamanlar tam bir çocuktu. Ama şimdi bir süper star oldu. Tekrar birlikte çalışmak hoş ve tatlıydı. Şarkı söyleme hakkındaki bilgisi oturmuş, önceden müzik hakkında bilmediği şeylerin hepsini şimdi biliyor. Demek istediğim, o zamandan beri sayısız hit şarkı yaptı. Hatta, büyük ihtimalle onun müzik sezgisi benimkinden daha iyidir çünkü hep listelerde olan biri yani bence, ee, ondan öğrenebileceğim şeyler var. Ben ona bir fikir önerdiğimde hemen ne demek istediğimi anlıyor. Bana kıyasla, müzik yapmada benden daha iyi olduğunu hissediyorum.

Bundan başka bir röportajda da bahsetmiştim ama onu asıl sevme nedenim ayağı yere basan biri olması. (IU’nun kişiliğinin oturmuş olduğunu söylüyor.) Biri ünlü olduğunda çoğunluğu böyle kalmıyor. Jieun öyle olmaya bile çalışmadan mütevazı olan biri. Özünü hiç kaybetmemiş gibi, o kadar zamandan sonra, uzun zamandır görmediğim küçük kız kardeşimle buluşmuş gibi hissettim. Patronluk taslayan tavırları yok ve onun bu yönünü çok seviyorum çünkü o öyle biri değil. Bunun benim için bir gönül rahatlığı olduğunu söylesem? Bir sürü güzel özelliği olan iyi bir arkadaş.”


Komik bir kesit:

“Ona pembe altın kolye almayı düşünüyorum. (First Winter’ın sözü) Hoş bir tanesini seçeceğim ve umarım sunbaesinden gelen bir hediyeyi geri çevirmez. Moda anlayışım hakkında endişelenmeyin, çalışanlara IU için hangisini seçmem gerektiğini soracağım.“


Çeviri: Dionysiyos

Kaynak: https://twitter.com/LAPUTA05768928/status/1204749894738685952/video/1‬

69 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page