top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[191123] IU “Love, Poem“ turu Seul durağının son şarkısı Love Poem’i, özel bir arkadaşına adadı



“Benim için çok değerli olan, bir daha asla göremeyeceğim bir arkadaşım var… Bu tur tüm bu olanların ortasında başladığı için ve kendime çok güvenim olmadığı için, ilerleyebilir miyim ve sahnede dağılmadan iyi şarkı söyleyebilir miyim diye merak ettim.


Başka bir konser tarihinde, başka bir şehirde…Bilmiyorum…Bunca yolu geleceğini sanmıyorum. Ama, bugün kesinlikle geldiğini düşünüyorum çünkü eskiden de Seul’deki konserlerime hep gelirdi. “Ne kadar meşgul olursa olsun, bugün kesinlikle gelecek.”...ve zihnimdeki bu düşünceyle, bu konseri hazırlamak için sıkı çalışmaya devam ettim.

Bu konser boyunca ağlamamak konusunda gerçekten kararlıyım...ve ayrıca… şarkı listemde, söylediğim zaman bana onu düşündüren şarkılara dönüşen bir sürü şarkı var. Onun özellikle sevdiği şarkılar. Yayınlanışından önce fikrini almak için ona dinlettiğim şarkılar. O her zaman, şarkı sözleri hakkında konuşan beni dinlemede iyiydi ve bana hep “bu kısım neden böyle?” “bu kısım ne anlama geliyor?” diye sorardı yani o benim şarkı sözlerime oldukça ilgi gösteren biriydi. Ve böylece fark etmeye başladım ki, her bir şarkının arkasında onunla ilgili bir hikaye var. Bugün geldiğini düşünmemin sebebi bu.


Şimdi bir ay oluyor… Onu gerçekten özlüyorum ama beni uzun zamandan sonra görmeye geldiği için, onun yüzünden insanların zor zamanlar geçirdiğini görürse bu durumdan hoşlanmaz bence, o yüzden kararlılıkla dişimi sıktım ve kendi kendime “Gerçekten elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum!” diye düşündüm. Dünkü provalardan başlayarak çok çaba sarf ettim ve eh iştelik anlar olsa da bugün ona iyi bir gösteri sahnelediğimiz için huzurluyum. Ne zaman konserlerime gelse, sadece bir sonraki şarkı için kalır ve sonra evine giderdi. Sonrasındaki en-en-encore’a kalmazdı genelde. Haha. En son encore şarkısına kadar kalır ve sonra ayrılırdı, o yüzden onu kendi yoluna göndermeden önce, bu son encore şarkısında elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum…”


Çeviri: iuforia

Kaynak: IUteamstarcandy

240 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page