top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[191116] IU Busan konserinde, Love Poem’in yayınlanacak olması üzerine düşüncelerini anlattı


Bu özenle yapılmış albüme Above The Time, Love Poem, ve diğerleri gibi birbirinden farklı olan şarkıları aynı tema altında birleştirmek uzun zamanımı aldı. En son albümümün üzerinden 2 sene geçti. Belki de 2 buçuk sene? Oh gerçekten uzun zaman olmuş. Önceliğim buydu, ama yine de uzun sürmüş. Hepiniz beklerken zor zamanlar geçirmişsinizdir. Albümün uzun beklemeye değdiğini düşünüyoru, ondan dolayı zihnim huzurlu. Konserlerim konusunda daha hassasım ve tüm gücümle bu proje üzerine çalışıyordum ondan dolayı konserlerimle aynı zamanda yayınlamak zorunda kaldım ve belki de bundan dolayı albümümün yayınlanması konusunda daha az gerginim. Şu anda, albümümün yayınlanması konusunda çok rahat hissediyorum. Aslında nadir bir IU albüm yayınlanışı~! Umarım şimdiki gibi mutlu ve rahat bir zihinle dinlersiniz ve Busan seyircisine vereceğim ipuçları bu kadar.


Love poem albümündeki Blueming’i ya da diğer şarkıları dinlemek sizi! sizi! aşk duygularıyla yükseltecek. Üzerine sıkı çalıştığım bir albüm sonunda yayınlanılıyor. Ah böyle düşünmek aniden gözlerimi dolduruyor. Albümü üzerimde baskı olmadan hazırladım, ama yapım sürecinde birçok iniş ve çıkışlar vardı, sonunda yayınlanılacak olduğuna inanamayacağım derecede. Albümü yaparken, çok fazla böyle hissetmedim, ama uzun süredir beklettiğim bir şeyi şimdi yayınlıyor olmamın düşüncesi... Umarım güzel bir hayat yaşarsın~!! (Not: IU’nun albümleri onun için bebekleri gibi)”


Kaynak: IUteamstarcandy

Çeviri: J’ieunesse

81 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page