top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[191116] IU Busan konserinde, başlık şarkısı Blueming ve saçını maviye boyamasından bahsetti


IU: Blueming bu albümün başlık şarkısı olacak. Saçlarımı masmavi boyamamın sebebi bu. Şaşırdınız değil mi çocuklar? Blueming şarkısı için, son birkaç ayda defalarca saçlarımın rengini açtım ve maviye boyadım. Şimdi saçlarıma dokunmamla tırnaklarımın maviye dönmesi bir oluyor kekekeke Tırnaklarımı tutabilir misiniz (saçlarıma dokunmayayım diye)? Tırnaklarım nasıl mavi oluyor görüyorsunuz değil mi? Saçta mavi rengi sürdürmek gerçekten zor. Saçlarımı her hafta boyuyorum. Genelde birinin saçı zarar gördüğünde, bu saça “köpek kürkü” deriz ( kuru ve sert saç), ama buna “köpek kürkü” deyince köpeklere karşı üzgün hissediyorum… Neyse ki saçlarıyla arasında güçlü bağı olan biri değilim, bu yüzden mutluluk seviyemi hiç etkilemiyor bu, ama saçlarımı gören herkes benim için çok endişeleniyor. Bunların hepsi Blueming şarkısı için, saçlarımı mavi yapmam ve çok mavi bir şarkı duymanızı planlamam. “Blue(mavi)”ya “ming” ekledim, kulağa “blooming(çiçek açma)” gibi geliyor, tıpkı tamamen açmış çiçekler gibi. Bu yüzden (şarkının) mavi ile çiçek açacağını düşünüyorum. Hepiniz “ah anlıyorum” diyor gibisiniz, sanırım bunu zaten biliyordunuz, ama yayınlanışından önce Busan izleyicisiyle şarkı hakkında konuşabildiğim için memnunum.

(…)

Benimle birlikte bir milyon güle çiçek açtırmak ister misin? Bu gerçekten enerjik bir şarkı. Uzun zaman sonra, enerjik bir şarkıyla geri dönüyorum. Böylesine bir türü ilk deneyişim hem. Sadece Busan izleyicisine söylüyorum. Nasıl desem (dans yönünden) eksik bir tür? Genelde akustik şarkılar söylüyorum değil mi? Trough The Night gibi ve… başka ne vardı? Kekeke Genelde şarkılarım Love poem gibi, ama uzun bir zamanın ardından , tempoyu arttırmaya karar verdim. Daha heyecanlı olan bir yönümü gösterebileceğimi düşünüyorum. Diğer şarkılar için, az önce size The Visitor’ı söyledim. Unlucky, şarkı sözlerinin önizlemesi yayınlanan şarkı…Lullaby..oh bir dakika onu henüz söylemedim kekeke


Çeviri: iuforia

Kaynak: IUteamstarcandy

190 görüntüleme0 yorum

留言


bottom of page