top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[191009] Zico Idol Radio’da, IU’nun albüm yapımcılığı yeteneğini neden imrendiğini açıkladı



Sunucu: Besteci Zico tarafından seçilmiş <Benim en iyi 3 şaheserim> listesine bakalım. #3, Soulmate (feat.IU)! Oh~ Ben de müzik videosuna bayılıyorum!!


Zico: Teşekkür ederim!


Sunucu: Bu şarkıyı IU-ssi ile söylemiştiniz değil mi? Bu şarkıyı seçmenin bir nedeni var mı?


Zico: Bu şarkıda çok uzun süre çalıştım, özellikle düzenlemesi, akorları ve melodisinde; çünkü yeni bir şeyler denemek istiyordum. Aynı zamanda, resmettiğim her şey anlatılıyordu; ondan dolayı tüm bestelediğim şarkılar arasından özellikle bunu sevdim.


Sunucu: Aynı zamanda IU’nun albüm yapımcılığı yeteneğine imrendiğini söylemiştin, lütfen bize bunu hakkında daha çok şey söyle.


Zico: IU-nim için, eğer albümünü dinlerseniz, şarkıların her birini içeren bir teması var. Tema baştan sona doğru ortaya çıkarken tonunu sürdürebiliyor, ondan dolayı bu bayağı tazeleyici. Özellikle albüm boyunca bunu devam ettirebilmesine ve bu heyecanı sürdürebilmesine imreniyorum. Aynı zamanda, ülkemizdeki en göze çarpan şarkı yazma yeteneklerine sahip olduğunu düşünüyorum. Ondan dolayı ondan yardım almak istedim.


Çeviri: J’ieunesse

78 görüntüleme0 yorum

댓글

댓글을 불러올 수 없습니다.
기술적인 오류가 발생하였습니다. 연결 상태를 확인한 다음 페이지를 새로고침해보세요.
bottom of page