top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[191009] Müzikal oyuncusu Kai, IU ve Through The Night’tan bahsetti



Müzikal oyuncusu Kai KBS Cool FM ‘Lee Geum Hee’s Good Day To Fall In Love’ programında IU’dan ve Through The Night ile ilgili düşüncelerinden bahsetti.


Müzikal oyuncusu Kai: IU’nun hevesli bir fanıyım. Binlerce sanatçı tarafından yayınlanılmış çok sayıda hit şarkıdan bile sonra, hala en çok Through The Night’ı seviyorum. En çok ‘hiçbir şey yapmayan’, IU gibi şarkı olduğunu düşünüyorum. Her gün sahnede yüzlerce, binlerce kişiden alkış alan ben bile, sık sık yolumu kaybetmişim gibi hissediyorum. O zaman şöyle şeyler düşünüyorum “Ben kimim? Ben neyim? Neden imajım bu şekilde damgalanılmış? Neden sürekli toplumun önünde yaşamalıyım?”, bu şeyler hakkında çok fazla düşünüyorum. Ama ne zaman IU’nun sesini, bu şarkıyı dinlesem, fazlaca alçakgönüllü ya da cesaret olmayan bana, gerçek beni bulmam için her zaman cesaret veriyor, sadece gerçek ben ve içimdeki masumiyeti. Geçen yaz çok fazla uykusuz gece geçirdim ondan dolayı bu şarkı benim için çok sıcak ve ferahlatıcı/rahatlatıcı bir şarkı oldu.


DJ Lee Geum Hee: Bugün Hangul günü ve birçok kişi bu şarkının bizim dilimizde yazıldığından, daha da iyi olduğunu söyledi.😊


Müzikal oyuncusu Kai: Gerçekten de öyle.


Çeviri: J’ieunesse

102 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page