top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[191008] JYP Yapımcı ve Bestecisi Shim Eunji;IU’nun “I Don’t Like Her”ünün Sahibini Buluşunu Anlattı



Bu şarkıyı isteyen birçok insan vardı ama ben bu şarkının asla haklı sahibini bulduğunu hissetmedim, bu yüzden (şarkıyı) kimseye vermedim. O zamanlarda bir şekilde, şarkının demosu IU’ya teslim edilmiş. O, şarkıyı duyduktan sonra gecenin geç saatlerinde bana mesaj attı.

İlk başta bir spam mesajı olduğunu düşündüm ama o aslında IU'ydu. "I Don’t Like Her" şarkımı duyduğunu söyledi ve ciddiyetle bu şarkıyı söyleyecek kişinin kendisi olup olamayacağını sordu. Ona hiçbir kaygıya düşmeden şarkımı verdim. Şarkıyı benim yorumlamamın bile ilerisinde olağanüstü bir şekilde yorumladı.

O, beklentilerimin ilerisine geçen çok az sanatçılardan biri. IU’nun sebepsiz yere IU olmadığını fark ettim.”


Shim Eunji; Baek A Yeon’un ‘Shouldn’t Have’i, Twice’ın ‘Yes Or Yes’i ve daha fazlası gibi hit şarkıların yazılışında yer almış olan yapımcı ve besteci.


Çeviri: jieunlyvenus

Kaynak: https://youtu.be/pzPP3goBlw4

43 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page