top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[190930] Oyuncu Jeon Yeo Bin, IU için olan sevgisini ve hayranlığını ifade etti!


Jeon Yeo Bin: “IU’yla daha önce Baeksang Sanat Ödülleri töreninde karşılaştım. Gerçek hayatta onu hep çok sevdim. Ödül töreninde, göz göze geldik ve bana filmim ‘After My Death’i keyifle izlediğini söyledi. Bunu duymamla çok duygulandım ve onun büyük bir fanı olduğumu itiraf ettim.


IU’yu henüz çok tanınmamış bir çaylakken görmüş bulunmuştum. Sangsang Madang Salonunda bir performans vardı. O zamanlar gözü yukarılarda olan bir oyuncuydum. IU ‘Mia’ adında bir şarkı söyledi, ki bu sonrasında bana onun kadar küçücük birinin nasıl öyle iyi söyleyebildiğini merak ettirmişti. Neticede kendine ait yolundan gitti. Bir tür yürekliliğe sahip gibi duruyor. Gerçekten de göze çarpan bir şarkıcı ve oyuncu.”


Çeviri: J’ieunesse

Kaynak: https://n.news.naver.com/entertain/article/015/0004216203?lfrom=twitter

666 görüntüleme0 yorum

Commentaires


bottom of page