top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[190908] Söz Yazarı Kim Eana’nın MBC Idol Radio’da IU İçin Söyleyeceği İltifattan Başka Bir Şey Yok



8 Eylül’de; IU, Taeyeon, EXO, Brown Eyed Girls gibi çeşitli en iyi sanatçılarla en büyük hitlerinde çalışmış olan söz yazarı Kim Eana, MBC Idol Radio’da IU’dan bahsetti.


Öncelikle, kendi radyo programı ‘Kim Eana’s Through The Night’ta (ismi için IU’dan izin aldığı program) nasıl geçindiği sorulduğunda, “benim için hala çok eğlenceli (programı sunmak). Radyo DJ’i olmak her zaman hayalimdi, ondan dolayı yorucu bir günden sonra son işimin bu program olacağını hatırladığımda iyi hissediyorum.” diye cevapladı.


”IU kesinlikle kendine ait dünyası/görüş açısı olan ve sağduyu anlayışı ve ciddiyet sahibi bir insan. İlk tanıştığımızdan beri ondan her zaman ‘bu arkadaşta gerçekten bir şey var’ hissi aldım ve bunda haklıydım, ama onun sahip olduğu şey sadece ‘bir şey’ değil, ama ondan daha fazlası.” diye devam etti.


Çalıştığı şarkılardan en sevdiğini seçmesi ve açıklaması söylenildiğinde “(En sevdiğim şarkı) IU’nun Everybody Has Secrets’ı (feat. Brown Eyed Girls’ten Gain). İkisinin, onlara karşı toplumun izlenimleriyle çelişen imaja sahip olmanın sorun olmayacağına dair bir özgürlük algısını hissetmelerini istedim. Eğer şarkıyı söyleyecek olsalar, şarkı sözlerini bir şekilde kendi hikayelerine uyumlu bulacaklarını, ve öyle şeylerin onları üzmesine izin verirlerse ve bunlar hakkında bilinçli hissederlerse çıldıracaklarını bilmelerini istedim.” diye cevapladı.


Çeviri: J’ieunesse

72 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page