top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[190822] Oyuncu Lee Tae Sun, Hotel Del Luna Setinde IU ile Yaşadığı Duygulandırıcı Bir Olayı Anlattı



"Bu, komik olan bir şey değil ama sette derince duygulanmış ve etkilenmiş hissettiğim bir an vardı. Yani... Yeon Woo'nun ölmek üzere ve IU'-ssi'nin (Man Wol) çok üzgün olduğu, benim de Man Wol'a baktıktan sonra öldüğüm sahneyi biliyorsunuz, değil mi? O sahneyi çekmeden önce, makyajımı yapıyordum ve Jieun-ssi bana gelip "Yeon Woo-ah, yüzüne bir süreliğine bakabilir miyim?" diye sordu ve karakterine ve duyguya kendini daha çok verebilmek istediğini söyledi. Ama o sırada benimle konuşurken, ses tonu ve gözleri çoktan Man Wol'un duygusuna derince kendini kaptırmıştı ve bu benim de üzgün hissetmemi sağladı. Bunu (görünüş ve ses tonunu) kelimeler anlatamaz ama o kadar üzücüydü ki ben de derin bir şekilde üzülmüş hissettim. Duygularının her bir detayına koyduğu emekle ne kadar titiz olduğunu görünce "Ah, o gerçekten harika bir oyuncu" diye düşündüm. Onun sayesinde çok şey öğrendim ve (kendi kısmımda da) iyi bir oyunculuk performansı gösterebildim. Yani (duygulanmış ve etkilenmiş) hissettiğim bir andı. Duygularımızla iletişim kurabildiğimiz ve birbirimizi anlayabildiğimiz o tür anlar, aynı zamanda diziyi izlemekten keyif aldığını söyleyen seyircilerimiz beni çok mutlu hissettiriyor. Öyle şeyler... *baş sallama* 😊. Harikaydı. Oh evet, Jieun-ssi ile de sempati kurabildiğini söyleyen bir çok yorum var, elbette ben de (ona karşı) minnettarım.


Cr. Lee Tae Sun 190822 IG LIVE

Çeviri: J'ieunesse

184 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page