top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[190817] TWICE'dan Nayeon, Sana ve Jeong Yeon V LIVE'da IU ve Hotel Del Luna Üzerine Konuştu



JY: Son zamanlarda, Hotel Del Luna'yı izliyorum.

NY & SN: Biz de!

NY: Tüm bölümleri izleyebildim. Şimdi canlı yayında izlemem lazım.

SN: Ben IU sunbae-nim'i görmeyi ölesiye istediğim için izledim.

NY: İlgi çekici bir dizi, değil mi?

SN: *baş sallar* evet!

JY: Şu an 10.bölümü izliyorum.

NY: Ben 10.bölümü izledim ve çok üzücüydü. Ama dürüst olmak gerekirse, ne zaman hayalet gözükürse telefonu ters çevirecek kadar korktum. Sizin için de hayaletler korkutucu değil mi?

JY: Evet, bir sürü korkutucu olanı vardı.

NY: Ben hala oda 13'teki hayaletin (dolap hayaleti) yüzünü görmedim. Her şeyi izlediğim halde yüzünü görmedim. Gerçekten, ekranı ters çevirmem gerekti.



JY: Bu arada 'Like Ooh Aah' MV'mizde olan zombi hayaleti hatırladınız mı? O HDL'ya da çıktı!

SN: Oh gerçekten mi?

NY: Ah! İkinci müdür adayı sahnesinde! (*Aslında ikinci aday sahnesindeydi*) Haklısın! Ondan dolayı tanıdık olduğunu düşünmüşüm.

JY: Hayalet olarak da gözüktü.

SN: Her zaman öyle roller mi oynuyor?

JY: Emin değilim. Ama (zombi) oyunculardan biri.

NY: Ahh ondan dolayı tanıdık geldi.

JY: Aynen, ben de öyle düşündüm.

NY: Çok haklısın. Sizler (izleyiciler) hatırlayabiliyor musunuz? Ben çok iyi hatırlayabiliyorum. İlginç!

JY: Del Luna'yı izlemek eğlenceli!

NY: Ama izlerken gerçekten hayaletlerden hiç korkmadınız mı?

JY: Hayır, hiç korkmadım.

NY: Ne..?!

JY: Çünkü sonrasında hep komik şeyler oluyor.

NY: Beni tamamen korkutuyor.

JY: Çünkü her hayaletin kendi hikayesi var.

NY: Ama yine de, şeytani hayaletler de vardı~ Korktuğumdan sadece sesini dinledim.


Çeviri: J'ieunesse

104 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page