top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[190607] Şarkıcı Jang Boram, Rol Modeli IU’dan Aldığı Kalp Isıtıcı Cesaretlenmeyi Paylaştı

IU'nun 2017 MMA'deki adı fazla bilinmeyen sanatçılarla yaptığı performanstaki sanatçılardan biri olan Jang Boram, IU'nun düşünceli davranışından bahsetti ve bizi bir daha IU'ya hayran bıraktı.


MMA 2017 Dear Name performansında IU

“IU benim rol modelim. IU sunbaenim ile ilk defa 2017 Melon Müzik ödüllerinde Dear Name’in performansını birlikte yapmamız vesilesiyle karşılaştım.


Maalesef kameramanın yaptığı küçük bir hata nedeniyle canlı yayında hiçbir görüntüm olmadı. Sunbaenim bunu görmüş olmalı ki özel olarak bana instagramdan mesaj yazdı. “Senin televizyonda görüntün yayınlanılamadı, değil mi? Yinede sen, performans sırasında çok profesyoneldin ve havalı bir performans sergiledin.” dedi.


Tüm katılanlarla ilgilenmiş olduğunu görmek beni hayran bıraktı. Samimi olarak gelecekte onunla aynı müziksel yeteneğe, zihniyete ve düşünceye sahip olan bir şarkıcı olmayı istiyorum."


IU'ya Dear Name performansında eşlik eden 'isimler'

38 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Commenti

Impossibile caricare i commenti
Si è verificato un problema tecnico. Prova a riconnetterti o ad aggiornare la pagina.
bottom of page