top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[190302] IU’nun Ghana Fan Buluşmasındaki Uaena Olmayan Seyirciyi Uaena Yapmaya Çalışması


Ghana fan buluşmasında IU

IU: Mümkün değil mi? Belki de biri çikolataları çok seviyordur ve çok satın aldığından bileti kazanmıştır, ama gelmemenin boşa harcanma olacağını düşünüp gelmiştir...Öyle biri var mı? Burada olma sebebi bu olan?


🙋🏻‍♀️Oh! Orada biri var. Uaena değilsin ama çok fazla satın aldığından mı geldin?


Adam: 100 tane aldım (çikolata).


IU: 100?? Neden 100 tane aldın?


Adam: Arkadaşlarıma vermek için.


MC: Yani arkadaşlarına çikolata aldığı için fan buluşmasına gelmiş.


IU: Her neyse, uaena olmadığı için, bizim onu uaena’ya çevirmemiz lazım.


Herkes: *çığlıklar*

...

Şimdi son şarkımı söyleyip herkesle vedalaşacağım. Hepsinden önce, aslında bir şey hakkında meraklıyım. Uaena oldu mu acaba...? (Adama) Nasıldı? Kalbini çarptırdım mı (heyecanlandın mı) ? Ne düşünüyorsun?


Adam: Çok havalısın!


IU: Havalı olduğumu söylüyor. Sanırım daha olmamış. Ah şimdi gergin hissetmeye başladım. Çok zamanım kalmadı. Nasıl onu Uaena’ya dönüştürebilirim? Ne yapmalıyım?


Uaenalar:* her tür tavsiyeyi bağırıyorlar*


IU: Açıkçası başaracağımı düşünmüştüm. Ne yapmalıyım? Şu an sadece tek bir şarkım kaldı.


IU: Sevdiğin bir şarkı var mı? Through The Night? Rahatladım şimdi. Bu şarkıyı normalde çok söylemiyorum 🙃 Bu şarkıyı canlı neredeyse hiç söylemiyorum 🙃 Bu şarkıyı çok nadiren canlı söylediğimi biliyorsunuz değil mi? (Uaenalar: Eveet! 🙃🙃) Konserlerimde bile bu şarkıyı söylemeli miyim söylememeli miyim karar veremiyorum.


IU: Adın nedir?


Adam: Dohyeon.


IU: Dohyeon Through The Night’ı sevdiğini söylediğine göre, acele edin ve şarkının MR’ını indirin... MR şimdi yolda tamam mı?😂 Normalde bu kadarını yapmazdım. Canlı söylerken direkt müzik eşlik etmeden söylerim.


Fakat, Dohyeon Through The Night’ı sevdiğini söylediğinden, canlı söyleyebilmem için hızlıca MR’ı indirdik.


IU: Ayrıca 3.jenerasyon Uaena’ları aldığımızda listede ismini arayacağım👀


IU: Ah, MR hazırmış 😂 Bu şarkıyı uzun süredir söylememiştim ve neredeyse hiç canlı söylemedim, ondan dolayı biraz endişeliyim. Şimdi TTN’yi söyleyip sonrasında sizinle vedalaşacağım. Dohyeon’un isteği üzerine...


IU: Uaena’mız birlikte söylemekte çok iyidir! Sende bir gün onlar gibi olacaksın 😂 Son şarkıyı söyleyeceğim. ( Uaena’lara: Hazır mısınız? Ona tüm becerilerinizi göstereceksiniz değil mi? İkinci kat seyircileri, sizde hazırsınız değil mi? Hedefimi başarmak istiyorum. )


IU: Ah, çok tatlısınız 😂 *sesini ısıtır* Dohyeon’un isteği üzerine TTN’ı söyleyip hepinizle vedalaşacağım.

...

(Şarkının son sözü)

IU: Dohyeon.. Umarım bu gece güzel rüyalar görürsün~ mm~

52 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comentarios


bottom of page