top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[190429] IU, Sudden Attack Fan Buluşmasında 'HOTEL DEL LUNA' ve Karakteri 'MAN WOL' Hakkında Konuştu

Güncelleme tarihi: 28 Haz 2019

IU, Sudden Attack fan buluşmasında; merakla beklenilen yeni dizisi Hotel Del Luna'dan birçok yönüyle bahsetti.


credit to the owner of the photo
Sudden Attack Fan Buluşmasından IU

" Hotel Del Luna ekibi inanılmaz. Kadronun hepsi çok kibar ve harika. Gerçekten kadrodaki herkes o kadar kibar ki aralarında en sert izlenimi veren kişi benim, cidden şaka yapmıyorum. Görünüşlerinin dışında onlar aslında çok düşünceliler ve ondan dolayı çekim atmosferi müthişti.

Sizlere daha önce gösterilmemiş yeni taraflarımı gösterebilme şansım olacak. Şimdiden birkaç senaryo okudum ve açıkçası çok ilgi çekiciler, ben de sabırsızlıkla bekliyorum!

Çekim süreçlerinden keyif alırken çok sıkı çalışıyorum ondan dolayı dört gözle bekleyin!


Man Wol gerçekten Man Wol... Onun gibi bir karakteri daha önce hiç oynamamıştım. Aşırı sert bir karakter! Makyajsız yüzüm yavaş yavaş Man Wol'a dönüşüyor ondan dolayı burada sizin karşınıza IU olarak çıkmak tuhaf geliyor.


Her neyse, lütfen Hotel Del Luna'yı dört gözle bekleyin! "

18 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

コメント


bottom of page