top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

'Hotel Del Luna' Basın Konferansından Derlemeler



Muhabir: Bu diziyi seçmeni ve karakterine derince ilgi duymanı sağlayan şey nedir?


IU: Doğrusu, My Mister’daki rolümden sonra seyircileri daha parlak bir karakter ile karşılamak istedim ama bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum. Bir tanıdığım bana Hotel Del Luna’nın senaryosunu okuyup okumadığımı sordu ondan dolayı senaryoya baktım ve güçlü ve sert karakteri hissettim. Ondan dolayı bu rol için minnettarım. Başta çok fazla endişem vardı ama yönetmen ve senaristlerle buluştuktan sonra, beni ikna edecek çokça güvence verdiler. Özellikle senaristler bana şöyle demesini hatırlıyorum: “Jieun-ssi, eğer bu kadar güçlü bir karakterle karşılaşırsan, lütfen ona tutun!” Güvenceleri ve kesinlikleri bana bu karakteri seçtirdi.


 

Yönetmen Oh Choong Hwan: Doğrusu, senaristler, yapım ekibi ve Jang Man Wol rolüne sadece Oyuncu Lee Ji Eun’ın uyacağını düşündük ve kendi aramızda o katılmadan diziyi çekmeye başlamayacağımızı söyledik. Benim için, Man Wol süslü ve savurgan bir şekilde dolaşsa da, yalnız ve acınası bir aura veriyor. Tuhaf bir şekilde, Lee Jieun’dan da aynı hissi alıyorum, ondan dolayı onu kadroya katmak istedim. Onu sette oyunculuk yaparken gördükten sonra, doğru kararı verdiğimi düşünüp kendimle gurur duydum.


 


Yeo Jin Goo üzerine Oyuncu Lee Ji Eun: Jin Goo’nun bu dizi için rolü kabul ettiğini duyduğuma çok sevinmiştim çünkü bence o çok güvenilir ve Chan Sung rolüne çok uyuyor. Çok iyi iş çıkarıyor ve ben de ona sıkıntı çıkarmamam için daha sıkı çalışmam gerektiğini düşündüm. Onun sayesinde çekimler çok akıcı geçti. Yönetmen bile bize sette Jin Goo’nun hepimiz için bir nimet olduğunu söyleyip duruyor. Hep setteki atmosferi yükseltiyor ve daha enerjik hissetmemizi sağlıyor. Ben de harika bir kimyamız olduğunu düşünüyorum!


Lee Ji Eun üzerine Oyuncu Yeo Jin Goo: Önceki dizimle bu dizinin senaryosunu kabul etmem vb üst üste olduğu için, dizi kadrosundakilere yük olmamam gerektiğini düşündüğüm için sıkı çalışmam gerektiğini düşünüp bayağı hazırlanmıştım. Ama Jieun-ssi’yi görünce tamamen karakteri Man Wol’a büründüğünü fark ettim. Bence baştan beri kimyamız hakkında endişelenmemize gerek yoktu.


Lee Jieun üzerine Oyuncu Bae Hae Seon: Şarkıcı IU’nun hep fanı oldum, ama sette onu daha fazla tanıma şansım olduğunda, Man Wol’a herkesten daha çok uyabilen titiz ve cesur bir insan olduğunu düşündüm. Onu daha çok tanıdıkça, yönetmenin onu kadroya almakla iyi iş çıkardığını daha çok düşünür oldum. Başrol olduğu için stresli hissedeceğine şüphe olmasa da, herkese kibarca ve parlak bir şekilde davranmayı asla ihmal etmiyor. Her zaman hepimizi birlikte tutuyor ve iletişimle bizi dengede tutuyor. Bence o, şimdiye kadar ki en iyi kadın başrol.


Lee Ji Eun üzerine P.O: Onunla ilk karşılaştığımda tepkim “Vaay, o IU! O çok güzel..!” idi.


Lee Ji Eun üzerine Kang Mina: Onu her zaman televizyonda izledim ama gerçek hayatta onunla buluşmak, ünlü görmek gibiydi. Birlikte çok fazla sahnemiz yoktu ondan dolayı ileride daha çok yakınlaşmamızı umuyorum.


 


Rolü üzerine Oyuncu Lee Jieun: “Yönetmen Oh ve senaristlerle ilk buluştuğumda, hepimizin rolüm Man Wol için farklı yorumlaması vardı. Bu karakterin benim için çok cazibeli olan içerdiği çeşitliliği gösteriyor. İltifat olsun, eleştir olsun; hepsini şarkıcı olarak çalışırken gördüm. Ondan dolayı rolümü geliştirirken farklı bakış açılarını göze aldım. Bu karakterime nasıl daha da yaklaştığımdı ve (dizilerdeki) tüm geçmiş karakterlerimi atmak yerine onları bir araya getirip özelliklerini şu anki karakterimde birleştirmeye çalıştım. Aynı zamanda senaristler ve Yönetmen Oh ile de çokça bu konu üzerine tartıştık.

Aynı zamanda dizideki imajım ve özellikle süslü kıyafetlerim hakkında da bolca konuştuk. Normalde başrol her bölüm kıyafetini değiştirir ama benim her sahne için değiştirmem gerekti! Aynı zamanda daha önce kimsenin görmediği çeşitli saç modellerini de yapmamı istediler. Bildiğiniz gibi, ben çok moda insanı değilim, ondan dolayı herkes dizide Man Wol’un stili ve görünüşünden keyif alabilsin diye kendi çapımda sıkı çalıştım.

Büyük bir nimet olduğu için bu rolle karşılaştığıma çok minnettar olsam da, seyircilerin beklentilerini karşılayabilmek için şüphesiz strese giriyorum. Hala My Mister’daki rolümü seven ve hatırlayan, ve muhtemelen benim en iyi sergilediğim rol olarak o rolü seçecek olan insanlar olduğuna eminim, ondan dolayı Man Wol’dan herkes keyif alabilsin diye sıkı çalışacağım, ve belki de Ji-an’ın insanların kalbindeki yerine geçeceğim.

İlk yayının karşısında olduğunuza emin olun lütfen. Size ferahlatıcı ve tatlı bir yaz garantiliyoruz!”


 

Şarkıcılıktan oyuncu olan oyuncularla çalışmak üzerine Lee Ji Eun: Garip bir şekilde, şarkıcı olarak tanıtım yaparken birbirimizle çok karşılaşma fırsatımız olmadı ondan dolayı onlarla sette buluşmak büyüleyiciydi. Birlikte senaryo okuması yapıp birkaç sahne çektik, ve bu benim onlar için iş arkadaşı olarak destek vermek istememi sağladı.


Yönetmen Oh Choong Hwan kapanış konuşması: “Lütfen dizimizi izleyin, Lee Jieun nefes kesici güzelliğiyle karşınızda olacak. Güzel olduğunu biliyordum, ama gerçek hayatta daha güzel. Ondan dolayı lütfen izleyin! İlgi çekici, heyecanlı, keyifli ama duygusal bir dizi.”


çeviri: J'ieunesse

90 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page