top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[190302] ‘ Ghana ile IU ‘ Fan Buluşması – Önemli Konuşmalar Derlemesi

Güncelleme tarihi: 29 Haz 2019


Ghana fan buluşmasında IU

IU: Hepinizi selamlayalı uzun zaman oldu değil mi? Beni özlediniz mi? ( EVEEEET ) Bence hava bayağı ısındı~ Kaygısız bir şekilde geldim ve güzel bir şekilde bahar kıyafetlerimi giyip büyük küpeler taktım ve sizinle buluşacağım için bu aralar en trend olan ruju sürdüm. Bu salon birkaç sene önce konser yaptığımız küçük tiyatro salonuna yakın bir his veriyor. Ayrıca bahar havasına uysun diye nane mavisi mikrofonumu getirdim, bundan dolayı Ghana da naneli çikolata yapsa harika olur diye düşündüm. Ne dersiniz? Bence hotteok gibi satardı. Kim naneli çikolata ister? ( BEEEEN!! ) Gerçi eminim bazılarınız o tadın sevdalısı değildir, ama eğer Ghana çıkarırsa, tanıtmak için elimden geleni yaparım!! Sadık tüketicilerinden biri olarak söyleyebilirim ki, Ghana  ruh eşim olan yiyecektir. Ve eğer şansı verilirse bunu desteklemeye devam etmek isterim. Doğrusu benim Ghana’ya olan aşkım gayet açık, diğerlerine göre Ghana reklamlarında daha heyecanlı göründüğümü kesin bir şekilde söyleyebilirsiniz. Ghana için teklif aldığımda çok heyecanlıydım, başarılı bir fan olduğumu söyleyebilirsiniz! Dolayısıyla ona karşı büyük bir tutkum var, ve eminim bazılarınız benimle aynı şekilde hissediyordur. Ghana’yı seviyor musunuz? ( EVEEET!! ) Şimdi, ikinci kısma geçmeden önce başka bir şarkı daha söyleyeceğim, “Palette” . Eminim bu resmi olarak ( uluslararası )  26 yaşına girmeden önce Palette’yi söylemek için son şansım olacak.



IU: Nasıl bu etkinliğe katıldınız?


Uaena: Çekiliş sistemiyle! Daha çok alırsan daha çok kazanma şansın oluyor.


IU: Ama eminim sadece Ghana Chocolate’ı sevdiği için gelme hakkı kazanan vardır.


Adam: Evet, O benim.


IU: Sorun değil, bugün seni benim fanım yapacağım~


Uaenalar: /çığlıklar/


Ghana fan buluşmasında IU

SORU-CEVAP BÖLÜMÜ


S1. Unnie, ‘yanlışlıkla’ hesap numaranı söyleyebilir misin…?


IU: Hesap numaramımı söylememi istiyorsun….? Bana ne göndermek istiyorsun😂 Ne kadar istesemde, açıkçası hesap numaramı hatırlayamıyorum, bundan dolayı bugün sadece kalbini kabul edeceğim.


S2. Bu aralar sık sık dinlediğin şarkı hangisi?


IU: Aslında, bu aralar çok fazla şarkı üzerinde çalışıyorum (besteliyorum). Bugünlerde, Still Woozy’nin şarkılarını dinliyorum, bir yabancı şarkıcı ve ummm…boşverin. Onları tanıdığınızı sanmıyorum, biliyorsunuz benim tuhaf bir müzik zevkim var. Ama benim fanlarımın değişik bir zevki olduğu için onlara güzel bir şarkı önermek istiyorum.


Uaena: Bize yeni şarkından bahset!


IU: Yeni şarkım gerçekten iyi. (*çığlıklar*) Bence albüm gerçekten harika olacak! Fanlarımın bu konuda meraklı olduğunu biliyorum ondan dolayı biraz bahsedeceğim. Yeni bir albüm üzerine çalışıyorum, aslında o kadar yeni değil çünkü daha önce konserimde defalarca değiştirilip gözden geçirildiğinden bahsetmiştim (BBIBBI gibi) basitçe ‘ton’unun kendisi değişti.

*IU başta insanlara minnettarlığından bahsedeceği bir şarkı yazmak istediğinden ama ‘BBIBBI’nin sonuç olarak konusundan sapıp uyarı şarkısına döndüğünden bahsetmişti. İnsanlar arasında güzel bir ilişkiyi neyin yaptığından bahseden bir şarkı.


IU: Birkaç bir şey eklediğimden dolayı endişeliydim, ama beklediğimden daha iyi bir şey oldu. Sanırım tek yapmam gereken kendi partımda iyi iş çıkarmam. Şarkıların beni bayağı tatmin ettiğini düşünüyorum ve albümün tatmin olduğum bir albüm olacağını düşünüyorum. Böyle şeylerden çok konuşmadığımı biliyorsunuz değil mi? Genelde konu böyle şeylere geldiğinde kendim saklamayı tercih ediyorum ama sizlerin albümümü dört gözle bekleyebileceğinizi düşünüyorum!


S3. En sevdiğin Ghana Chocolate?


IU: Benim için sütlü çikolata. Ama bu günlerde sıkıldığımda karamelli çikolatayı da tercih ediyorum, çok lezzetli!


S4. Jieunie Noona, bugün cüzdanımı kaybettim. Acaba beni neşelendirmek için bir şarkı söyler misin?


IU: Cüzdanın olmadan eve nasıl gideceksin? Evin nerede, toplu taşıma kartın var mı yanında?


Uaena: Anneme ulaştım… (fan ortaokul öğrencisi)


IU: Ahh olamaz.. içinde öğrenci kimliğin ve paran vardır.. değil mi?


Uaena: 3000 won


IU: Ahh..o 3000 won ile iki tane Ghana çikolata alabilirdin, ama sorun değil ben sana iki tane vereceğim.


Ghana fan buluşmasında IU

S5. Ben Busan’dan gelmiş bir fanım, benim erkek arkadaşımda bir Uaena! Çift olan fanlar hakkında ne düşünüyorsun?


IU: Bence çok mutlu olurlardı. Nadir bir şey olsada, ama bence çiftin ikisininde fan olması harika bir şey! Birbirlerini anlayıp konserimi birlikte izleyebilirler.


Uaena: Bu sene evlenmeyi düşünüyoruz!


IU: Tebrik şarkısı söylerim bende o zaman!


S6. Jieun unni, projelerinden hangisi önce yayınlanacak?


IU: Burada bunu paylaşabilir miyim bilmiyorum ama muhtemelen uzun süredir beklenilen ‘Persona’ film serisi! Yayın zamanı sonunda belirlendi, ama yapım takımının planları olduğu için ben kesin bir şey söyleyemem. ‘Persona’nın nisanda büyük platformlarda izlemeye müsait olacağı söylenildi bana.


S7. Unni, Uaena ses dalgası yüzüğünün kopyasını yapıp giyebilir miyiz?


IU: Bilmeyenler için, 10.yıl dönümüm için olan fan buluşmasında fanlara 2000 tane ile sınırlı sayıda ses dalgası yüzüğü verdim. Sanırım fan ondan bahsediyor ama doğrusu siz zaten bir süredir yapmıyor muydunuz onu (kopyasını yapmayı) ? Bizim personeller yüzüğü giyen bir sürü kişi görmüş ve Uaena olup olmadıklarını sormuşlar (fan buluşmasına katılanlara) ama fanlar kopyası olduğunu söylemişler. Ama nasıl oldu da tıpatıp aynısı olacak şekilde kopyalayabildiniz? Mümkün mü bu?


S8. Hayatının filmi nedir?


IU: Yakın zamanda izlediğim filmlerden biri. Çok yakın zamanda değil ama ‘The World Of Us’ adlı bir film izledim. Çocuklar hakkında bir film ve filmin sonunda beni bayağı etkileyen bir cümle vardı. Filmden spoiler verebilir miyim? Genç bir kız çocuklardan durmadan dayak yiyordu ve ablası “Sana onlarla oynamamanı söylememiş miydim? Sonra ne yaptın?” diye sordu ve kız onlarla oynamaya devam ettiğini söyledi. Bundan dolayı ablası çok sinirlendi, neden onunda onları dövmediğini sordu ve kız “Eğer karşılıklı dövüşmeye devam edersek, ne zaman oyun oynamaya zamanımız olur ki?” diye cevap verdi. O söz beni çok etkiledi çünkü benim için o kadar harikaydı. İyileştirici bir filmdi.


44 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Commentaires


bottom of page