top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[FANKAFE] 200101 FROM.IU - Sevgili uaenalar!!!

Merhaba uaena! ^-^ Mutlu yıllar!!!! 2019 için son programımdan geri döndüm. Eve döner dönmez, yüzümü bile yıkamadan uaenaları selamlamaya geldim!! Mutlu yıllar!! Geçmiş bu yıl için gerçekten herkese teşekkür etmek istiyorum. 2019’da çok şey kazandım, ama çok şey de kaybettim. Çok şey kazanıp kaybettiğimden, dengemi bulmam zor olduğundan bocaladığım çok fazla anın olduğu bir seneydi. Beni rahatlattıkları ve iç dengem ne zaman kaotikleşse ‘bu standart bir şey!’ dermiş gibi bana yardım ettikleri için uaenalarımıza karşı çok minnettarım! 2020 olaysız olamaz değil mi? Zor anlar da olacak. Öyle olsa da, bu sene yaptığımız gibi birlikte atlatalım! Gözünüzün önünden ayrılmayacağım ve uaenaları güçlendirmek için sıkı çalışmaya devam edeceğim..! Sadece sizlere teşekkür etmek için buradayım. Şimdi 2019 bittiği için düzgünce yapmak istedim. Teşekkür ederim! 1 Ocak’ta olması gerektiği gibi hepiniz heyecanlı bir gece geçirin !! ^-^ ♥“


Çeviri: J’ieunesse

64 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page