top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[FANKAFE] 190625 IU Fanların Fan Kafedeki Yorumlarını Cevapladı


Q. Seni mutlu eden sebep bir durumdaki ya da kalbindeki değişiklik mi?


IU: Sanırım kalbimde bir değişiklik oldu. Huysuzluğum gitti! Ama tekrar emin değilim keke çünkü gidip geliyor. Ama şimdi yaşarken kendimin böyle bir halini deneyimleyebildiğimden benim için bir kazanç olduğunu söyleyebilirim.


Q. Yonsei Üniversitesinin festivalinde keki düşürdüğün an ne düşündün?



IU: Bu bir rüya mı..?


Q. Ayın 29’undaki uluslararası Bucheon film festivaline gidecek misin? Orada bir etkinlik olacak~


IU: Gerçekten gitmek istiyorum ama programıma uymuyor… ㅠㅠ Gidebilenler, lütfem yönetmenle güzel bir konuşma geçirin ve keyfinizi çıkarın!!


Q. Bugünlerde hangi kitap sende büyük bir etki yarattı?


IU: 딸에 대하여 (Kızım Hakkında)..ve 레몬 (limon)..최선의 삶 (En İyi Hayat)?! Şu an 오직 두 사람 (Sadece İki Kişi)’yi okuyorum!



(Kızım Hakkında) (limon) (En İyi Hayat) (Sadece İki Kişi)


Q. IU TV haricinde, fan buluşması gerçek hayatta seninle buluşmak için en hızlı yol gibi duruyor?


IU: Öyle duruyor!


Q. Kadro üyeleriyle kimyan nasıl?


IU: Jung Dong Hwan Üstad (You’re the Best, Lee Soon Shin’de IU’nun babası rolündeydi) ile tekrar buluşmak çok çok çok çok mükemmel...

Oyuncu olarak, çok olgun ve güvenilir olduğundan Chan Sung rolünde olan Jingoo’ya çok fazla güveniyor ve ondan öğreniyorum!

Shin Jung Geun, Bae Hae Seon be Seo Yi Sook sunbae-nimler çok komik ve neşeli olduğundan onlarla çekim yaparken her zaman güzelce gülüşüyoruz! P.O-ssi ve Mina-ssi gibi oyunculuk da yapan idoller olduğundan, birbirimizi sık sık gözlerimizle selamlıyor ve cesaretlendiriyoruz! Ekibimizin atmosferi gerçekten inanılmaz!


Q. Senin için at sürmek zor değil miydi?


IU: Heyecanlı! Başta korkutucu olmuş olsa da artık sadece bir elle bile sürebiliyorum!! keke


Q. Fanların tarafından hazırlanılmış yemek arabasının keyfini çıkardın mı?


IU: Lezzetliydi ve güzelce beslenildim.


Q. Vaay~ Onlar yavaş şarkılar mı? Palette’ye benzer bir şarkı daha var mı? hehe


IU: Evet, onu da katmayı düşünüyorum ama yavaş bir şarkı değil! Yavaş şarkılar olsa da Palette gibi çeşitli türden müzikler olduğunu söylemek yerine sanırım şimdiye kadar yayınladığım en taze/orijinal albüm olduğunu söyleyebilirim.


Q. Albümünün başlığına karar verdin mi?


IU: Albümümüm başlığına şimdiden 6 ay önce karar verdim!


Q. Hotel Del Luna’yı 5 kelimede anlatabilir misin???


IU: ‘Hotel Del Luna’nın kendisi (Korece’de) 5 kelime zaten.


Q. Jang Tam Ay~ Tam Ay Jang’ımız nerede?


IU: Sen mi çağırdın? [selca ekler]



Q. Dizi bitmeden önce özel bir programın var mı?


IU: Dizi basın toplantısı dışında, özel bir şey planlanılmadı!


Q. Tırnak cilasıyla rahatsız hissediyor musun??


IU: Çıkartma gibi yapıştırılıp çıkartılabiliyor! (Yani sorun yok)


Q. Kura numarasını sen mi seçtin?? Yoksa rastgele mi seçildi??


IU: Kendim seçtim!!


Q. Unni, sanırım tekrar kilo verdin ㅠㅠㅠㅠㅜㅜ Güzelce besleniyorsun, değil mi? Sanırım fan desteği gönderilerindendi, yoğun programından dolayı çok iyi yiyemediğini okudum ㅠㅠㅠㅠㅜㅜ Lütfen güzelce beslen ㅜㅜㅜㅜ Koreliler yemekten ibarettir ㅠㅠㅠㅠ ağlayışlarㅠㅠ


IU: Yakın zamanda bir süreliğine soğuk algınlığı ve ince bağırsak tahrişi (?) ile uğraştım ondan dolayı en iyi halinde değildimㅠㅠ Ama şu an tam olarak iyileştim!!


Q. ‘Lee Jieun’a Sor’ videosu ne zaman yüklenilecek? (1 milyon abone etkinliği)


IU: Her şeyi programlamış olsalar da benim programımdan dolayı sürekli erteleniliyor ㅠㅠ Üzgünüm, mümkün olan en yakın zamanda yapacağım!!!


Q. From. IU için teşekkürler! Bu arada, Uaena Zone’u yapmak kimin fikriydi?


IU: Yeni pazarlama ekibi çalışanının fikriydi, bu fikri bulmak için sürekli beni ve Uaenaları düşündüğünü söyledi!


Q. Unni, bugün programın yok mu?


IU: Şu an dışarı çıkmak üzereyim^-^


Q. Son zamanlardaki yoğun programına rağmen bir film izledin mi?


IU: Evet! Son sezon olduklarından ‘Green Book’ ve ‘The Favourite’i izledim!



Q. ‘Waiting for Godot’u tekrar izlemek nasıl hissettiriyor? Merak ettim^-^


IU: Son izlediğim zamankinden farklı hissettiriyor… O zaman da, Lucky’nin taşıdığı valizde kum olduğunu öğrendiğimde şok olmuştum, yani oyunu hayatın anlamsızlığı ve tanrının umursamazlığı olarak yorumlamıştım. Bu sefer Gogo ve Didi’ye daha çok odaklandım ve belki de bu oyunun anlamsızlık değil de tam tersi hakkında olduğunu düşündüm.



Q. Man Wol’un en büyük kusuru nedir?


IU: Siniri… iyi değil…


Q. Naneli çikolatayı sevenlerin temsilcisi olarak birkaç kelime söyle lütfen kekeke


IU: Çıldırdın mı? (Korece’de naneli çikolataya benzer seslendiriliyor)


Q. Neden Bong-gall(IU Gallery)’a sevgi yumağı dedin?


IU: Burada bihabermiş gibi davranana da bakın~~~~~~~~~~


IU: Gitmeden önce buraya Man Wol yerine IU’nun fotoğrafını bırakacağım~~~ Hoşçakalın Uaenalar, tekrar görüşürüz ^-*

[selca ekler]




Kaynak: IU Daum Fan Kafe

53 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page