top of page

[FANKAFE] 190625 FROM. IU - Merhaba Uaenalar!

Bu, gün doğana kadar programlarımı bitirdikten sonra sabah şekerlemesinden uyanınca hala battaniyeme sarılırken yazdığım bir [From.IU]. Bunlar benim sabah duygusallığımdan da geliyor olabilceğinden anlayışla karşılamanızı bekliyorum...


Günleriniz talihsiz bir olayla karşılaşmadan, güzelce geçti mi? Gerçekten öyle olmuş olmasını umuyorum.. Size şu anki halimi söyleyecek olursam, geceleri pır pır atan bir kalple öbür gün karşılaşacağım heyecanlı olayları beklerken, her an çok minnettar hissediyorum. Durumum hep Temmuz~Ağustos gibi en iyi halinde olur ama bu sene bir ay daha erken en iyi halinde olmuş gibi duruyor! Birbirimizi görmeyeli sadece bir gün olmuş olsa bile benimle çalışan insanları özlüyorum.


Şu an ki rolüm ‘Man Wol’ beni her zamandan daha haylaz yapmış olsa da, aynı zamanda beni ilginç bir insan da yaptı. (Ama ona gerçekten acıyorum.)


İşte yemeğimi de keyifle yedim.

Belki dizinin 2 haftaya yakın sürede yayınlanılacağındandır, gergin hissediyorum... Bir şekilde gergin olacak olmam kesin olan bir şey olsa da, mümkün olduğu kadar yakın bir zamanda başlamasını ve sizlerinde izleyebilmenizi istiyorum!!! Ondan dolayı, ağzım spoiler vermek için kaşındığından tam da şu an sizinle konuşmak istedim...


Sizi özledim, Uaenalar. Benim arkadaşım ve ‘pyeon’um [‘yan (yanımdaki kişi)’ anlamına geliyor ama Korece’de ‘fan’ anlamına gelen ‘pen’e de benzer okunuyor].

Kendimi toplumun önünde sunmak benim için her zaman heyecanlı ama sinir bozucu bir şey olmuştur, ama Uaenaların diziyi izlemesini düşünmek sadece kalbimi pır pır attırıyor.. kekeke hinggg


Jieun iyi geçiniyor! Uaenalarımı özlerken güzelce geçiniyorum. Son zamanlarda, yaşamanın ya da hayatta olmanın benim için bir hediye olduğunu düşünüyorum. Neden bu kadar harika bir hediye alabildiğimi bilmiyorum. Bu kadar değerli bir şeye sahip olmam nasıl mümkün oluyor... Sanırım 25 yaşına ulaştığımdan beri biraz farklı bir insan oldum. Sakin kalmayı başarabildim ve mutluluğun ne anlama geldiğini az çok kavradım. O zamandan beri, her sene az az ‘mutluluk’un ne anlama geldiğini anlamaya başladım. Gerçekten kendimi 27 yaşındaki ben gibi hissediyorum. Bunu hiçbir şekilde beklememiş olsam da... 28 yaşındaki kendimin daha da iyi olmasını umuyorum...


Güzelce şarkı sözü yazamadım. Tabii ki tatmin olduğum şarkılar da var ama bazı şarkılar sadece benim için olmuyor. Çok sayıda aşk şarkısı, farklı boyutlardan aşk şarkısı yazıyorum.

Belki biliyorsunuzdur ama yeni albümüm başta Chat-Sire 2.0 havası verecek şekilde yapılıyordu ama geçen seneki konser turumda çok fazla sevgi almamla, kalplerden kalbime ulaşmış gibi duruyor. Zihniyetimi değiştirmesi mümkün olacak derecede. Bence bu harika bir albüm olacak. Tam şu an dinlemek isteyeceğim albümün üzerine çalışıyorum. (Bu albümle) bu sene sizin karşınızda olacağım, ondan dolayı endişelenmeyin^ - ^


Dizim için de…eğer fragmanı izlediyseniz ilgi çekici olduğunu biliyorsunuzdur. (Daha önce hiç bu kadar özgüvenli konuşmuş muydum?)


İşe gittim ama iyileşerek döndüm.


Az sonra dışarı çıkmam gerekse de küçük prensesin tilkisi gibi bekliyorum. Tabii ki endişeler, gerginlikler ve can sıkıcı şeyler yolumda olacak. Ama beni canlı canlı tüketmelerine izin vermeyeceğim. Birgünlüğüne mutlu olmamakta sorun yok, değil mi? Evet, hiçbir sorun yok!! Teşekkür ederim, Uaenalarım. Sanırım her şey; Uaenalar suyun kenarında olan bir çocuk gibi gördükleri ben için hep endişelendiklerinden, gizlice bana dua edip beni koruduklarından dolayı mümkün. Minnettar olduğum arkadaşlarım, minnettar olduğum ‘pyeon’larım (fan/yanımdaki kişiler). Hasta olmayın, üzgün olmayın, endişelenmeyin. Bugünlük mutlu olmasanızda, sadece işi hafiften alın ve hayatınızı dopdolu bir şekilde yaşayın!! Bugünlerde kalbim sevgi dolu olduğundan hepinize sevgimi gönderiyorum. Sizi seviyorum millet 💕

19 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page