top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[200101] IU’nun IU DC Gallery’de paylaştığı sıcak yeni yıl mesajı

Başlık: Merhaba, Benim sevgi bohçalarım Kullanıcı adı: Kullanıcı adımı kaybettim | 2020.01.01 00:55:54


Kullanıcı adımı kaybettim..☆

Sanırım kanıt olmazsa batıracağım, ondan dolayı öncelikle buraya benim bir fotoğrafımı bırakacağım~~!


Merhaba benim sevgi bohçalarım? Ben Jieunsss!

Hepiniz Uaena olsanız da (herkes fankafeye katıldı değil mi??),

Uzun zaman sonra gallery’de sizleri ayrı selamlamak istedim!

Geçen sene (2019 şimdiden geçen sene oldu), senenin sonunda o kadar güzel bir yanınızı gösterdiğiniz için çok teşekkür ederim…!! Ah tabii ki, bundan çok daha önceki tutkulu aşık anlarınızın da farkındayım, ama bir kere daha aşkla dolup taşan yanınızı gösterdiğiniz için sizlere teşekkür etmek istiyorum ^_^

Benim sevgi bohçalarım çok güzel şeyler yaptı..☆

Burası hep farklı kişlikteki insanların gönderilerini özgürce paylaştığı bir yer olduğundan, gallery’nin kişiliğini sadece bir yanıyla belirlemenin amaçsız olduğunu düşünüyorum. Yine de, buranın başından beri nasıl olduğunu ve yıllar boyu nasıl büyüdüğünü (bu gallery’nin sahibi olarak!) bilen biri olduğumdan, 2020’ye kadar hepinizin hala çok canlı ve neşeli olduğunu gördüğüm için minnettar olduğumu söylemek istedim (Demek istediğim…Kim bilirdi değil mi? Gallery’nin her yerinde sadece oyun tartışmalarının olduğu zamanlar vardı…)!!

Yaygın olmayan ifade şekillerinizden dolayı yanlış anlaşıldığınız zamanlar olsa da…(Gallery’nin açık bir yer olmasından kaynaklanan doğasından dolayı, bunu herkesin fikri olarak düşünmezdim ama… *göz kırpma*), burası tüm IU fanı topluluklarının arasındaki en uzun tarihe sahip, ve buradaki insanlar sebatla bir aksama olmadan kendi karakterlerine sadık kalarak bana sevgilerini gönderiyorlar, ondan dolayı asla bir kere bile sizin için endişelenmedim ya da şüphelenmedim.

Ve artık (sizleri gözlemek için) gallery’de gezinmiyorum keke çünkü burası ben olmadan hala güzelce devam ediyor.. bu sizlere bu kadar çok güvendiğim anlamına geliyor anladınız mı *göz kırpma*!

Sonra, birisinin Instagram dm yoluyla yaptığı raporla (?) herkesin güzeller güzeli iyilik hareketini gördüm ve sanırım benim için 2019’daki en kalp ısıtıcı 3 ana girdi… benim güzel insanlarım…sizlere çok teşekkür ederim!

Yine de, bağış yaptığımın haberleri ne zaman yayınlansa bağış yapmalısınız anlamına gelmiyor ㅠㅠ… Aslında aşırı endişeliyim.. belki de öyle yapmak zorunda hissedersiniz diye… ama gerçekten sizden bunu hiç beklemiyorum!!!

Çünkü eğer öyle yapmasanız bile, hepinizin sevgi dolu insanlar bohçası olduğunuzu biliyorum! Ne demek istediğimi anlıyorsunuz değil mi? keke 13 senedir bu şarkıcının fanları olduğunuzdan, hislerimi anlamanız için her şeyi açıkça belirtmem gerekmediğini düşünüyorum!

Bu gönderiyi yazmaya devam etmemle, tonumun önceki zamanlara göre bayağı değiştiğini fark ettim. Sanırım önceden ne zaman gönderi yazsam tonum çok daha yüksek olurdu ama şu an daha doğal geldiğimi düşünüyorum.. Birlikte bir sene daha büyümenin çok harika olduğunu düşünmüyor musunuz? Ben seviyorum bunu. Gelecekte de uzun, uzun zaman birbirimizi doğal bir şekilde yaş alırken izleyelim!! Hmm, benim için gönderimi burada bitirmem biraz zor.

Benim sevgi bohçalarım, umarım gelecek sene sizin için çok bereketli olur!!! Teşekkürleerr!!

Kaynak: IU DC Gallery

Çeviri: J’ieunesse

70 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page