top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[191102] IU Gwangju konseri sırasında ‘The Visitor’ ve yeni albümünden bahsetti



5. Mini Albüm ”Love poem”den <The Visitor>


O kişi arkasına bakmıyor

Aşk sözü vermiyor

Her gün dans ediyormuşum gibi yaşadım

Belki de ondan dolayı bir anlığına bile

ondan gözlerimi alamadım

(Şarkı sözü: IU / Beste: IU / Gwangju’da anlatım)


Şimdi, 2.kısım başladı. “Twenty-three” performansımdan önceki teaser videosunu keyifle izlediniz mi? O şarkının adı “The Visitor”, yeni albümüm “Love poem”de olacak bir şarkı. Teaserda gördüğünüz gibi, blues tarzında, ve benim bestelediğim bir şarkı. Bu albümde en az dinlenilecek olan şarkı olacağını düşünüyorum. Ama ondan dolayı çetin sevenleri olacak bir şarkı olduğunu düşünüyorum... Albüm hakkında konuşmadan olmaz, ondan dolayı sadece Gwangjululara önceden teaser gösteriyorum. O zamanlar saçım beyazdı, değil mi? Saçımın başına çok fazla şey geldi. Üç kez boyadım, maviye dönüştürdüm, sonra beyaza dönüştürdüm, ve şimdi de böyle... Saçımı o durumda bıraktığımda, haki rengine dönmüştü. Ondan dolayı sonra bir süre saçımı haki renginde bıraktım. Gwangju’yu kutlamak için ve aynı zamanda albüme son an hazırlıkları için, çok fazla ondan ve bundan yaptım. Yani saçımı mora boyattım, her neyse... O şarkı yeni albümümde olacak...


Ve dün yeni şarkım yayınlandı, değil mi? “Love poem” adında bir şarkı yayınladım. O şarkı albümümdeki son parça olacak. En büyük ve en sıcak şarkı olacak. Aynı zamanda, şarkının mesajı çeşitli şekillerde yorumlanabilir. Albüm farklı türlerden şarkılar içeriyor. Sadece ”Love poem” gibi şarkılarla dolu değil, ama aynı zamanda gerçekten yüksek tempolu şarkılar ve az önce dinlediğiniz gibi şarkılar var, gerçi şimdiye kadar sadece çok azını duydunuz... Canlı hali havalı olacak türden bir şarkı. Dinlemek istiyorsunuz, değil mi? Bugün dinleyebilseydiniz çok güzel olurdu, ondan dolayı önce size teaserı gösterdim. Diğer şarkılardan bahsedecek olursam, çok tatlı bir şarkı da var, oh ve aynı zamanda çok hayal kırıklığına uğramayın diye size önden söylemeliyim diye düşündüm. “Drama” bu albümde yok. Haha, gerçekten gelecek albümüme koyacağım onu. Drama, drama… benim de çok değer verdiğim bir şarkı, ama şarkıyı çok uzun zaman önce yazdığımdan dolayı albüme koymak için diğer şarkılarla harmanlamam çok zor. Daha fazla sahip olmadığım bir duygu, daha genç olduğum zamanlardan, ondan dolayı Drama... Önde oturan fan, çok hayal kırıklığına uğramış durmuyor musun?


Her neyse, yani… Albüm kaçınılmaz bir şekilde böyle ertelenildi, normalde dün yayınlanılmış olması gerekiyordu. Biraz ertelenildi, ondan dolayı Uaenalara özür mesajı yazdım. Albümün ne zaman yayınlanılacağına dair hiçbir şey duyurulmadığından hepiniz çok merak ediyor olmalısınız, ama özür mesajımda söz verdiğim gibi çok geçe ertelenilmeyecek. O zaman iki şeye söz verdim, albümün çok ertelenilmeyeceğine ve normalde çok fazla yeni şarkı içeriyor olduğundan konserden hemen önce şarkı listesi çok değiştiğinden size iyi bir performans sergileyeceğime. Bu iki şeye söz verdim, peki şu an iyi (konser) gidiyor mu? Her neyse, albüm çok gecikmeyecek. Şarkıları çok yakında dinleyebileceğinizi düşünüyorum. Sanırım sadece biraz daha beklemeniz lazım.

Çeviri: J’ieunesse

107 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Yorumlar


bottom of page