top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[191020] Merhaba Uaenalar!

Merhaba uaenalar!

Hava hızla soğuyor. Herkes nasıl geçiniyor? Umarım üşütmeyip sağlıklı kalırsınız. Fan buluşmamda, herkese From.IU gönderilerini daha sıkı yazacağıma söz vermiştim. Anca şimdi yazabildiğim için özür dilerim. Bunca zamandır bekliyordunuz değil mi?

From.IU gönderilerimi iyi ya da kötü olmayan ve sadece boş olan konuşmalarla doldurmayı seviyorum, ama Uaenalara karşı üzgün hissettiğim bazı haberleri duyurmak için buradayım.

1 Kasım’da yayınlanılması gereken yeni albümüm Love poem’in programını biraz ertelemeye karar verdim. Aynı isimdeki konser iki hafta sonra gerçekleşecek, ondan dolayı şimdiye kadar genel mesajı, şarkı listesini ve diğer problemleri çalışanlarla konuşuyordum, ama dürüst olmak gerekirse, sanırım kendim için biraz daha fazla zamana ihtiyacım olacak.

Onun yerine, yeni albümümün ve konserimin en organik temsili olan, albümdeki son şarkı ‘Love poem’; 1 Kasım’da, diğer şarkılara göre erkenden yayınlanılacak.

Normalde ön yayınlanılmış şarkı olarak bu şarkıyı 28 Ekim’de yayınlamayı planlamıştım.

Yeni albümümün ve konserimin konseptini temsil eden bir şarkı ve yeni albümüm ve konserin ikisi de bu şarkı temel alınarak yapıldı, ondan dolayı bu şarkıyı konserlerimde söylemeyi gerçekten diliyorum.

Albüm yapımcısı ve konser veren bir şarkıcı olarak sorumluluklarıma kendi becerilerim uyum sağlayamadığından bu kararı aldım, ondan dolayı yeni müziğimi herkesten çok sabırsızlıkla bekleyen Uaenalarıma karşı çok üzgün hissediyorum.

Hazırladığım müziği dinlemek için çok beklememenizi sağlayacağıma ve hiçbirinizi hayal kırıklığına uğratmayacak konserler yapacağıma söz veriyorum! Bu anlamsız bir yazı, ama öncelikle kendi kelimelerimle sizden özür dilemek istedim, ondan dolayı bunu paylaşmaya karar verdim. Çok üzgünüm ve her zaman herkese karşı minnettarım.


Çeviri: J’ieunesse

66 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page