top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[190901] Oyuncu Lee Ji Eun, Hotel Del Luna’nın finali üzerine veda partisinde düşüncelerini paylaştı



Merhaba, ben Jang Man Wol rolünü oynamış olan Lee Ji Eun. Man Wol gibi cazibeli bir karakteri oynamak benim için bir onurdu. Söz konusu iş olunca ağlamama prensibime bağlı olduğumu bilirsiniz. Uzun zamandır hazırlandığım bir albüm olsun ya da yarım yıl boyunca süren bir konser turu olsun ya da biten bir dizi olsun, onlar için ağlamama prensibime hep uymuşumdur. Ama, dünkü son çekimde çok fazla ağladım. Sanırım çalışırken bile, düşüncelerimi yatıştıracak ve anılarımda uzun süre kalacak kadar duygulandırıcıydı. Bu dizi yoluyla tanıştığım insanları o kadar seviyorum ki acaba tekrar böyle insanlarla ne zaman karşılaşırım diye merak ediyorum, ve bu her anı için minnettar olduğum bir projeydi. Her şey için çok çok teşekkür ederim. Umarım bu hayatta sık sık buluşabiliriz, teşekkür ederim.


Çeviri: J’ieunesse

60 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Commentaires

Les commentaires n'ont pas pu être chargés.
Il semble qu'un problème technique est survenu. Veuillez essayer de vous reconnecter ou d'actualiser la page.
bottom of page